Komunikační plán pro nové produkty VITAR s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán pro nové produkty VITAR s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán pro nové produkty VITAR s.r.o.
Autor: Krhánek, Ondřej
Vedoucí: Pethö, Jitka
Abstrakt: Obsahem bakalářské práce je vytvoření komunikačního plánu firmy VITAR s.r.o. pro komunikaci s cílovými skupinami na trhu s veterinárními produkty. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí, kdy v teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce a vysvětleny základní pojmy a náležitosti komunikačního plánu vycházející z odborné literatury. V praktické části je zkoumána firma VITAR s.r.o. jako celek, jsou definovány cílové skupiny, zmapováno mezoprostředí, makroprostředí a vytvořena SWOT analýza. Výstupní informace těchto analýz jsou základem komunikačního plánu, který obsahuje návrh konkrétních komunikačních aktivit a marketingových nástrojů vedoucích ke splnění marketingových cílů. Závěr práce tvoří návrhy na měření efektivity komunikačního plánu a doporučení pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30994
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40998


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krhánek_2015_dp.pdf 1.192Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krhánek_2015_op.pdf 656.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
krhánek_2015_vp.pdf 658.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet