Marketingová komunikace rezidenčních projektů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace rezidenčních projektů |
Autor: |
Gottwaldová, Hana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu při prodeji bytů na pražském rezidenčním trhu. V teoretické části jsou představeny jednotlivé komunikační nástroje, které se obvykle u marketingové komunikace rezidenčních projektů využívají. V praktické části jsou na vybraných projektech tyto nástroje monitorovány se zaměřením na efektivitu vzhledem k cílové skupině. Dále tento monitoring je doplněn ex-pertními rozhovory. V projektové části je sestaven návrh marketingové komunikace rezi-denčního projektu v Praze, což byl i hlavní cíl diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31052
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41060
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet