Návrh komunikačních aktivit pro snowboardovou firmu Frople
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikačních aktivit pro snowboardovou firmu Frople |
Autor: |
Střelec, Jan
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se věnuje specifickému stylu a pojetí komunikace značek skateboardového a snowboardového průmyslu. Praktická část představuje historicko-kulturní kontext boardových sportů včetně specifik cílové skupiny. Životní filozofie a styl spotřebitelů se významným způsobem promítá do marketingových komunikací značek působících v tomto odvětví. Cílem této práce je návrh vhodné komunikační strategie pro českou snowboardovou firmu Frople. Ta vychází především z analýzy konkurenčního prostředí. Řešení pro malou českou firmu představují dva návrhy kampaně z nichž každá vychází z jiných nároků na rozpočet. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3180
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4917
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet