Projekt zavedení internetového obchodu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení internetového obchodu |
Autor: |
Tomková, Marcela
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je zpracování projektu a metodiky pro založení internetového obchodu v ČR. V teoretické části jsou popsány teoretická východiska pro založení obchodu , metodika a tuto část práce uzavírá téma bezpečnosti přenosů informací a ochrany dat. Praktickou část zahajuje analýza trhu, dále je specifikován samotný podnikatelský plán zakončený nákladovou a rizikovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3192
|
Datum:
|
2007-08-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2014 |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5695
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet