Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu |
Autor: |
Weikertová, Tereza
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce nabízí komplexní náhled na ambientní média v kontextu MK. Záměr prezentovaného textu spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci českého trhu - skrze komparaci percepce ambientních nosičů agenturními pracovníky, významnými zadavateli reklamy a samotným cílovým segmentem konzumentů opírající se o interpretaci primárně získaných dat. Na daná zjištění reaguje finální projektový oddíl, jehož cílem je zvýšit úroveň povědomí o popisovaném fenoménu a iniciovat častější užívání těchto netypizovaných médií v rámci marketingově-komunikačních aktivit společností zde působících. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32387
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37000
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet