Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx |
Autor: |
Homola, Pavel
|
Vedoucí: |
Vlčková, Ilona
|
Abstrakt:
|
Tématem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou marketingovou komunikaci pobočky v České republice. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace a také marketingový průzkum mezi stávajícími klienty. Na základě výsledků analýzy a průzkumu navrhuji projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet společnost v povědomí stávajících zákazníků, ale také získávání zákazníků nových. V závěru práce podrobuji vypracovaný projekt nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3271
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6509
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet