Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx |
Author: |
Homola, Pavel
|
Advisor: |
Vlčková, Ilona
|
Abstract:
|
Tématem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou marketingovou komunikaci pobočky v České republice. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace a také marketingový průzkum mezi stávajícími klienty. Na základě výsledků analýzy a průzkumu navrhuji projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet společnost v povědomí stávajících zákazníků, ale také získávání zákazníků nových. V závěru práce podrobuji vypracovaný projekt nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3271
|
Date:
|
2007-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
6509
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account