Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r.o. |
Autor: |
Polák, David
|
Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je sestavit projekt reklamní kampaně pro zlepšení postavení spo-lečnosti SKI Charvátová na trhu a také zvýšení povědomí o značce ROSSIGNOL. V teore-tické části jsou zpracovány poznatky související s daným tématem - jsou rozebrány jednot-livé nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum a reklamní plán. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace společnosti SKI Charvátová, dále marketingové analýzy včetně výzkumu, který byl převzat ze sekundárních externích zdrojů. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základ je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časovou náročnost, náklady a rizika spojená s projektem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3303
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
5984
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet