The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students |
Autor: |
Ustyanovič, Viktor
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá úlohou důvěry při nakupování na internetu v České republice mezi studenty univerzit. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mezi studenty univerzit panuje důvěra k internetovému obchodování či nikoliv, a díky konkrétním výsledkům poskytnout doporučení majitelům internetových obchodů, ke zvýšení důvěryhodnosti jejich podnikání. Teoretická část nejdříve zkoumá současné postavení e-commerce, se zaměřením na Bussines to Customer Marketing. Poté samostatně mapuje internetovou důvěru. V praktické části je, pomocí kvantitativního výzkumu formou dotazníku, zkoumán určitý vzorek studentů z mnoha českých univerzit, na což navazuje kvalitativní průzkum, formou rozhovoru, s bývalým majitelem internetového obchodu. Závěrečná část shrnuje získané poznatky a navrhuje zmíněná doporučení |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33123
|
Datum:
|
2014-11-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
38694
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet