Determinanty autoregulace učení dospělých v systému formálního vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Determinanty autoregulace učení dospělých v systému formálního vzdělávání |
Autor: |
Gajdošíková, Hana
|
Vedoucí: |
Kalenda, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá determinantami autoregulace učení dospělých v systému formálního vzdělávání. Cílem práce je zjistit, které faktory působí na proces osvojování si učiva v dospělém věku. Zaměříme se na vnitřní a vnější vlivy autoregulace učení dospělých, studujících v systému formálního vzdělávání, konkrétně těch, kteří studují vysokou školu. Posoudíme, zdali převažují spíše vnější faktory (tedy vliv okolního prostředí studujícího dospělého jedince) nebo faktory vnitřní (motivace studujícího dospělého, jeho osobnostní předpoklady, schopnost sebekontroly). Výstupem této bakalářské práce je vytvoření nové zakotvené teorie, popisující determinanty autoregulace učení dospělých. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33157
|
Datum:
|
2015-01-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
38755
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet