Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu |
Autor: |
Kenšová, Alžběta
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci a hlavních nástrojích marketingového komunikačního mixu. Dále jsou vymezeny základní pojmy v oblasti konkurence a konkurenčního postavení na trhu. Praktická část je věnována představení společnosti a je provedena PESTE analýza, Porterova konkurenční analýza a GE matice včetně rozboru aktuální úrovně komunikačních aktivit. Na závěr je provedena souhrnná SWOT analýza jako východisko pro následující projekt. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení společnosti Medar s.r.o. na českém trhu. Celý projekt je podroben nákladové, časové i rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33376
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39054
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet