Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení firmy Medar s.r.o. na českém trhu
Autor: Kenšová, Alžběta
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace společnosti Medar s.r.o. se zaměřením na český trh. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingové komunikaci a hlavních nástrojích marketingového komunikačního mixu. Dále jsou vymezeny základní pojmy v oblasti konkurence a konkurenčního postavení na trhu. Praktická část je věnována představení společnosti a je provedena PESTE analýza, Porterova konkurenční analýza a GE matice včetně rozboru aktuální úrovně komunikačních aktivit. Na závěr je provedena souhrnná SWOT analýza jako východisko pro následující projekt. V praktické části je navržen projekt marketingové komunikace za účelem zlepšení konkurenčního postavení společnosti Medar s.r.o. na českém trhu. Celý projekt je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33376
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39054


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kenšová_2015_dp.pdf 8.423Mb PDF Zobrazit/otevřít
kenšová_2015_vp.docx 29.05Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
kenšová_2015_op.pdf 898.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet