Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, s.r.o. |
Author: |
Mikeš, Petr
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vypracování projektu pro zlepšení stávající marketingové komunikace sortimentu LED osvětlení společnosti IDEAL TRADE, spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a část analytickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Analytická část je zaměřena na představení firmy a analyzování současné situace využívaných nástrojů marketingové komunikace. V práci byla provedena i analýza makroprostředí za pomoci PESTLE analýzy a analýza mikroprostředí s použitím Porterova modelu pěti konkurenčních sil, benchmarkingu, matice GE a SWOT analýzy. Součástí analytické části je projektová část, která obsahuje komunikační plán s návrhy a opatřeními vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace. Plán byl v závěru podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33414
|
Date:
|
2015-02-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Grade for thesis and defense:
|
C
39103
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account