Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o |
Autor: |
Rektoříková, Barbora
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je nejprve charakterizována společnost K-Profi, spol. s r.o., dále je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza společnosti. Závěrečná část je věnována řešení nedostatků týkající se marketingových nástrojů prostřednictvím navrženého projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Navržený projekt by měl přispět k lepšímu využití nástrojů marketingové komunikace společnosti K-Profi, spol. s r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33426
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
39121
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet