Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti XYZ
Autor: Výchopňová, Lenka
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XYZ. Důvodem zvolení tohoto tématu, byla nedostačující úroveň marketingových aktivit a potřeba vytvoření nové marketingové koncepce na rok 2015. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky a využít možné výhody a příležitosti, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě a dosažení firemních cílů. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je stručně charakterizována marketingová komunikace, její členění a nástroje, které jsou teoretickým východiskem pro plán marketingové komunikace. Analytická část se zabývá vnějším a vnitřním prostředím firmy a také shrnuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. Na základě získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33435
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39131


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
výchopňová_2015_dp.pdf 2.142Mb PDF Zobrazit/otevřít
výchopňová_2015_vp.docx 28.26Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
výchopňová_2015_op.docx 27.71Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet