Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti minipivovaru XY |
Autor: |
Grmolcová, Alžběta
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix a konkurenceschopnost minipivovaru Pod ořechem v Petrově. Hlavním cílem práce je analýza současných marketingových aktivit podniku a navržení opatření, která povedou ke zlepšení jeho situace. Teoretickou část tvoří literární rešerše daného tématu, tedy marketingu, marketingového mixu, konkurence a metod pro posuzování situace podniku na poli jeho působení. Praktická část práce zahrnuje představení sledovaného podniku, jeho produktovou analýzu, analýzu vnitřních a vnějších vlivů, které na podnik působí a analýzu konkurence. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33677
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39484
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet