Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o
Autor: Radvanská, Kateřina
Vedoucí: Kastner, Miloš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory, nalezení problematických míst a návrhu na jejich odstranění. Práce je teoreticko-aplikačního charakteru. V teoretické části je provedena literární rešerše, týkající se marketingu a kvality služeb, metodám řízení kvality a je představena obecná problematika tech-nické podpory. Hlavní část práce je věnována analýze oddělení technické podpory firmy KASTNER software s.r.o. Na základě výsledků dotazníkového šetření, přímého sběru dat, e-mailové komunikace a telefonních hovorů je získán detailní náhled na fungování tech-nické podpory a jsou identifikovány hlavní procesy. V závěru práce jsou navrženy kroky k udržení a zlepšení kvality poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33739
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Řízení výroby a kvality
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39563


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
radvanská_2015_dp.pdf 3.635Mb PDF Zobrazit/otevřít
radvanská_2015_vp.pdf 1.265Mb PDF Zobrazit/otevřít
radvanská_2015_op.docx 22.04Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet