Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová studie pro zavedení výrobku firmy INVOS, s.r.o. na trh |
Autor: |
Svatková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Briskorin, Ivo
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem, jehož hlavním cílem bylo zjistit zájem veřejnosti o nový produkt firmy INVOS, s.r.o., který se s úspěchem prodává v zahraničí, nicméně v České republice zatím není na trhu známý. Tímto produktem je nový antipachový sáček, který je speciálně vytvořen tak, aby zabraňoval prostupu pachů a aromat jak ze sáčku do okolí, tak také naopak z okolí do sáčku. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na analýzu výsledků získaných při průzkumu a na formulování závěrů a doporučení pro zavedení tohoto nového výrobku na český trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3387
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6835
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet