Analýza konkurenceschopnosti firmy Josef Orlita
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenceschopnosti firmy Josef Orlita |
Autor: |
Fojtíková, Ludmila
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti podniku Josef Orlita. Teoretická část definuje pojem konkurence, konkurenceschopnost a vymezuje všeobecné konkurenční strategie. Dále jsou zde popsány jednotlivé metody zaměřené na danou problematiku, jako je marketingový mix, benchmarking, Porterova teorie pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a PESTLE analýza. V praktické části je představen podnik Josef Orlita a jeho nejvýznamnější konkurenti. Mimo metody, jež byly definovány v první části, je zde vyhodnocen marketingový výzkum. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům na zlepšení konkurenceschopnosti podniku Josef Orlita. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33981
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39914
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet