Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o. |
Autor: |
Dlabajová, Veronika
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s poskytovanými službami společnosti FIDO Tours, s.r.o. na konkrétním zájezdu. K výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, služeb cestovního ruchu a marketingového výzkumu. V části praktické je provedeno vyhodnocení spokojenosti zákazníků na základě dotazníků a jsou zde také zachyceny patřičné analýzy a statistické metody. V závěru práce jsou definovány jednotlivé návrhy a doporučení vedoucí k nárůstu spokojenosti zákazníků a zvýšení poptávky po tomto zájezdu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33985
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39925
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet