Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií |
Autor: |
Kovácsová, Lucie
|
Vedoucí: |
Zelinka, Stanislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Microsoft při uvedení nového operačního systému Windows 8 na český trh. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na shrnutí poznatků z oblasti marketingu. Jsou zde popsány základní pojmy jako marketingová komunikace, marketing a marketingový mix. V praktické části je představena společnost Microsoft a poté je analyzován komunikační mix Windows 8. Dále následuje vyhodnocení analýzy. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34072
|
Datum:
|
2015-02-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav bezpečnostního inženýrství |
Studijní obor:
|
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40061
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet