Informační technologie v CRM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Informační technologie v CRM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Informační technologie v CRM
Autor: Huták, Jan
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků týkající se CRM softwaru od společnosti RAYNET a návrh možného zlepšení. V teoretické části jsou shrnuty hlavní přednosti spojené s budováním vztahů se zákazníky v rámci firem a organizací. Dále je v teoretické části popsáno rozdělení CRM systémů a technologií, které jsou s tím spojené. V praktické části se nachází charakteristika české společnosti RAYNET. Je provedena analýza pomocí dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků se softwarem RAYNET CRM a konkurenčním CRM BLUEJET. V závěru práce je navrhnuto vhodné řešení, které by vedlo ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34152
Datum: 2015-02-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40213


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
huták_2015_dp.pdf 2.623Mb PDF Zobrazit/otevřít
huták_2015_vp.pdf 177.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
huták_2015_op.pdf 181.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet