Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití ambientních médií pro kampaně se sociální tématikou |
Autor: |
Baron, Rudolf
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se snaží zhodnotit vhodnost a možnosti využití ambientních médií pro sociální kampaně z oblasti dárcovství krve a podpory bezdomovců. Cílem práce je ukázat na příkladu čtyř zahraničních sociálních kampaních, které využily ambientní média, že je lze vhodně využít pro kampaně se sociální tématikou. Na základě provedeného výzkumu s použitím kvalitativní metody focus group byla stanovena doporučení pro využití ambient-ních médií v sociálních kampaních. Zároveň byla vyhodnocena jejich možná pozitiva a zá-sady při jejich využití, tak i možná negativa a riskantní místa, na která je zapotřebí brát zře-tel. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34292
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40441
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet