Interní komunikace vybrané firmy/organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace vybrané firmy/organizace |
Autor: |
Černá, Alžběta
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce analyzuje interní komunikaci a její úroveň, zjišťuje využití komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců ve vybrané firmě. Teoretická část se zaobírá definováním pojmu komunikace, public relations, interní komunikace, dále pak firemní kulturou a marketingovým výzkumem. Její součástí je i vytyčení cílů a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představena vybraná společnost a její interní komunikace, dále se zde nachází metodika výzkumu, analýza získaných dat, zodpovězení výzkumných otázek, závěry šetření a případná doporučení pro zlepšení nedostatků v interní komunikaci ve vybrané firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34307
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40457
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet