Vliv designu produktů na volbu spotřebitele
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv designu produktů na volbu spotřebitele |
Author: |
Lišková, Tereza
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Obsahem této bakalářské práce je zkoumání vlivu designu produktů na volbu spotřebitele a současně jeho motivace k nákupu designových předmětů. Výsledkem je zjištění, jak velký vliv tento faktor na konzumenta má, a zda ho lze využít v marketingových komunikacích. Hlavním cílem této práce je analyzovat, zda potenciální zákazníci na českém trhu vnímají design jako uměleckou hodnotu a trvalou investici nebo známku luxusu a společenského postavení. Teoretická část se zabývá definicí designu jako takového, jeho historií a použití v marketingových komunikacích. V praktické části je rozebrán výzkum, který pátrá po motivaci jedince k nákupu designového produktu, a nakolik je důležité počítat s designem ve výrobních a komunikačních aktivitách firem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34326
|
Date:
|
2015-01-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
40476
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account