Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti klientů pojišťovny Generali a.s., získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová |
Autor: |
Tylová, Veronika
|
Vedoucí: |
Koppová, Eva
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je změřit spokojenost klientů pojišťovny Generali, získaných prostřednictvím agentury Eva Koppová. V teoretické části se dozvíme něco o službách, marketingu služeb, pojišťovnictví a také marketingovém výzkumu. V analytické části se blíže seznámíme s pojišťovnou Generali a agenturou Eva Koppová. V této části dále změřím spokojenost klientů prostřednictvím marketingového výzkumu, technikou písemného dotazování. Následně pak provedu analýzu výsledků výzkumu, navrhnu opatření a doporučení jak pro paní Evu Koppovou, tak i pro pojišťovnu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3432
|
Datum:
|
2006-12-08 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4749
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet