Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Autor: Morcinková, Marie
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Koncept společenské odpovědnosti se neustále rozvíjí a firmy ho stále častěji začínají implementovat do svého marketingového plánu, aby obstály konkurenci a vyhověly poptávce. Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem, udržitelným rozvojem a vlivem zeleného marketingu na chování spotřebitelů v rámci kosmetického průmyslu, a to se zaměřením na dvě kosmetické společnosti LUSH a MANUFAKTURA, jejichž produkty je možné běžně koupit na českém trhu. Vyústěním práce je objasnění zapojení udržitelného rozvoje v kosmetickém průmyslu. Na základě dotazníkového šetření jsou určeny faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu kosmetiky a doporučení optimálních marketingových aktivit společnosti LUSH do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34336
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40487


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
morcinková_2015_dp.pdf 5.269Mb PDF Zobrazit/otevřít
morcinková_2015_vp.doc 148.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
morcinková_2015_op.doc 110Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet