Využívání apelu strachu v sociální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využívání apelu strachu v sociální reklamě |
Autor: |
Pácl, Jan
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na motiv strachu a jeho využití v sociální reklamě. V teoretické části je popsána sociální reklama,její historie, principy a cíle. Dále se tato část zabývá také lidskými emocemi a jejich využívání v této oblasti reklamy. Samostatná kapitola je věnována apelu strachu, po němž je čtenář uveden do problematiky alkoholu, bezpečnosti silničního provozu a kouření. Praktická část práce je založena na realizovaném výzkumu, jeho průběhu včetně všech zjištění a doporučení. Věnuje se funkčním prvkům a principům využívání apelu strachu v sociální reklamě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34348
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40502
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet