Využívání apelu strachu v sociální reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání apelu strachu v sociální reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Využívání apelu strachu v sociální reklamě
Author: Pácl, Jan
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na motiv strachu a jeho využití v sociální reklamě. V teoretické části je popsána sociální reklama,její historie, principy a cíle. Dále se tato část zabývá také lidskými emocemi a jejich využívání v této oblasti reklamy. Samostatná kapitola je věnována apelu strachu, po němž je čtenář uveden do problematiky alkoholu, bezpečnosti silničního provozu a kouření. Praktická část práce je založena na realizovaném výzkumu, jeho průběhu včetně všech zjištění a doporučení. Věnuje se funkčním prvkům a principům využívání apelu strachu v sociální reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34348
Date: 2015-01-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 40502


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pácl_2015_dp.pdf 1.695Mb PDF View/Open
pácl_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
pácl_2015_op.docx 124.4Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account