Marketingová komunikace studia Mazaná kočka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace studia Mazaná kočka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace studia Mazaná kočka
Autor: Rácová, Eva
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do šesti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do pěti kapitol a představuje studio Mazaná kočka.cz, jeho marketingový mix a novou formu komunikace spolu s reklamními kampaněmi, od nichž se odvíjí i následný průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34353
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40521


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rácová_2015_dp.pdf 3.672Mb PDF Zobrazit/otevřít
rácová_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rácová_2015_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet