Marketingová komunikace studia Mazaná kočka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace studia Mazaná kočka |
Autor: |
Rácová, Eva
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací studia formování postavy a zdravého životního stylu Mazaná kočka. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace studia, zejména nových forem marketingové komunikace a také popsat průběh nové kampaně, zjistit, zda splňuje stanovené cíle a má vliv na pozitivní image studia. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do šesti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do pěti kapitol a představuje studio Mazaná kočka.cz, jeho marketingový mix a novou formu komunikace spolu s reklamními kampaněmi, od nichž se odvíjí i následný průzkum formou dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34353
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40521
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet