Motív strachu v sociálnej rekalme

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Motív strachu v sociálnej rekalme

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Motív strachu v sociálnej rekalme
Autor: Stachová, Júlia
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalárska práca sa zaoberá motívom strachu v sociálnej reklame. Teoretická časť práce je zameraná na opis základných pojmov ako marketing v neziskových organizáciach, sociálny marketing, sociálna reklama, apely v reklame, emocionálne apely a strach v reklame. V prak-tickej časti je analyzovaných päť spotov neziskovej organizácie Amnesty International, ktoré zobrazujú fyzické násilie a obsahujú motív strachu. Výskum je realizovaný formou dvoch focus group. Cieľom práce je zistiť, ako pôsobí na respondentov strach z fyzického násilia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34356
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40526


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stachová_2015_dp.pdf 1.494Mb PDF Zobrazit/otevřít
stachová_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stachová_2015_op.docx 121.4Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet