Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Potenciál vstupu internetového prodejce ASOS na český trh |
Autor: |
Toušová, Eliška
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou online prodejců s módou. Analyzovanými subjekty jsou čeští prodejci a britský prodejce ASOS. Subjekty budou hodnoceny na základě kom-parativní analýzy. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. Teore-tická část je oporou pro část praktickou a definuje základní marketingové pojmy jako mód-ní marketing, e-commerce, komunikační mix, sociální sítě, marketingový výzkum a kompa-rativní analýza. Praktická část se zaměřuje na hodnocení online prodejců v řadě kritérií a následný marketingový průzkum, který zkoumá nákupní chování a znalost značky ASOS u cílové skupiny prodejců. Na základě analýzy a zjištěných dat je vyvozen závěr a doporuče-ní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34371
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40545
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet