Interní komunikace ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interní komunikace ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní komunikace ve vybrané firmě
Autor: Najtová, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat nedostatky interní komunikace vybrané firmy a s pomocí dat zjištěných od zaměstnanců podat návrhy řešení, které povedou k vzájemnému pochopení a jednotě při naplňování cílů a firemní vize. V první teoretické části se práce zabývá cíli, aktivitami PR a také komunikačními kanály, které PR používá. Dále se věnuje teoretickým východiskům interní komunikace se zaměřením na její cíle, nástroje, předpoklady dobrého fungování a překážky, které efektivní interní komunikaci brání. Následně popisuje proces vedoucí k efektivnímu nastavení interní PR. V dalších kapitolách se zabývá marketingovým výzkumem a jeho metodikou. V druhé, praktické části, práce navazuje na zjištěné teoretické poznatky. Analyzuje komunikační nástroje firmy využívané pro interní PR. S pomocí metodologie dotazníků a focus group shromažďuje data a na základě získaných informací jsou pak navrhována možná řešení pro efektivní nastavení interní komunikace ve vybrané firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34547
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40772


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
najtová_2015_dp.pdf 1.481Mb PDF Zobrazit/otevřít
najtová_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
najtová_2015_op.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet