Interní komunikace ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace ve vybrané firmě |
Autor: |
Najtová, Jana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nedostatky interní komunikace vybrané firmy a s pomocí dat zjištěných od zaměstnanců podat návrhy řešení, které povedou k vzájemnému pochopení a jednotě při naplňování cílů a firemní vize. V první teoretické části se práce zabývá cíli, aktivitami PR a také komunikačními kanály, které PR používá. Dále se věnuje teoretickým východiskům interní komunikace se zaměřením na její cíle, nástroje, předpoklady dobrého fungování a překážky, které efektivní interní komunikaci brání. Následně popisuje proces vedoucí k efektivnímu nastavení interní PR. V dalších kapitolách se zabývá marketingovým výzkumem a jeho metodikou. V druhé, praktické části, práce navazuje na zjištěné teoretické poznatky. Analyzuje komunikační nástroje firmy využívané pro interní PR. S pomocí metodologie dotazníků a focus group shromažďuje data a na základě získaných informací jsou pak navrhována možná řešení pro efektivní nastavení interní komunikace ve vybrané firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34547
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40772
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet