Online komunikace vybrané kosmetické značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Online komunikace vybrané kosmetické značky |
Autor: |
Gřešková, Nikol
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
V posledních letech roste obliba nakupování produktů na internetu a přibývá i míst, kde lze nakupovat. Pro provozovatele elektronických obchodů to znamená nárůst konkurence, zejména v oblasti kosmetiky. Aby v tak silné konkurenci uspěli, musí být originální a držet krok s konkurencí, a ideálně ji předběhnout. Tato diplomová práce je zaměřena na nakupování kosmetiky na internetu obecně a analýzu vybraných marketingových nástrojů kosmetické značky Vivaco, s.r.o. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem se chovají čeští spotřebitelé při nákupu kosmetiky na internetu, zjistit, jakou roli hraje design e-shopu při výběru a nákupu kosmetiky na internetu a zda pomáhá firemní komunikace na Facebooku nákupům na e-shopu, a na základě těchto poznatků poté navrhnout vhodnou online komunikaci pro značku Vivaco. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34566
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40799
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet