Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací
Autor: Kadlecová, Pavlína
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím virálního marketingu v propagaci neziskových organizací. V teoretické části je nastíněn vztah virálního marketingu, buzz marketingu a word of mouth a popsán marketing neziskových organizací. Praktická část se věnuje analýze konkrétních kampaní (Ice Bucket Challenge, No Make Up Selfie, Hashtag Killer) a identifikaci znaků společných úspěšným a neúspěšným virálním kampaním neziskových organizací. V projektové části je zpracována kampaň s virálním potenciálem pro projekt Světluška, který je součástí Nadačního fondu Českého rozhlasu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34568
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40802


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kadlecová_2015_dp.pdf 1.497Mb PDF Zobrazit/otevřít
kadlecová_2015_vp.doc 156.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kadlecová_2015_op.doc 155Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet