Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití virálního marketingu v propagaci neziskových organizací |
Autor: |
Kadlecová, Pavlína
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá využitím virálního marketingu v propagaci neziskových organizací. V teoretické části je nastíněn vztah virálního marketingu, buzz marketingu a word of mouth a popsán marketing neziskových organizací. Praktická část se věnuje analýze konkrétních kampaní (Ice Bucket Challenge, No Make Up Selfie, Hashtag Killer) a identifikaci znaků společných úspěšným a neúspěšným virálním kampaním neziskových organizací. V projektové části je zpracována kampaň s virálním potenciálem pro projekt Světluška, který je součástí Nadačního fondu Českého rozhlasu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34568
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40802
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet