Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh |
Autor: |
Kovářová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro výběr potenciální cílové sku-piny pro novou značku. Projektová část řeší problematiku vybudování značky rezonující s cílovou skupinou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34572
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40807
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet