Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu
Autor: Svobodová, Katarína
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Cílem diplomové práce Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu je analýza budování značky a analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. V praktické části autorka představuje podnik, provede analýzu budování značky, marketingových aktivit a výsledků marketingového výzkumu. Následuje vyhodnocení výsledků analýz a vyvození doporučení pro další vývoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34579
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40818


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
svobodová_2015_dp.zip 3.439Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
svobodová_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
svobodová_2015_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet