Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu |
Autor: |
Svobodová, Katarína
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce Komunikace firmy Aukro v době rebrandingu je analýza budování značky a analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. V praktické části autorka představuje podnik, provede analýzu budování značky, marketingových aktivit a výsledků marketingového výzkumu. Následuje vyhodnocení výsledků analýz a vyvození doporučení pro další vývoj. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34579
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40818
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet