Vliv společenské odpovědnosti na image firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv společenské odpovědnosti na image firmy |
Autor: |
Vaníčková, Markéta
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti (CSR) a jejího vlivu na utváření firemní image. V posledních letech se ukazuje jako stále důležitější, aby se firmy snažily o to "být dobrým sousedem". Přestože je společenská odpovědnost dobrovolnou aktivitou, je vyvíjen stále větší externí i interní tlak na to, aby se firmy nesoustředily jen na maximalizaci zisku, ale snažily se být prospěšné i svému okolí. V práci jsou formulována teoretická východiska společenské odpovědnosti organizace, která autorce slouží jako bytelný základ pro vlastní výzkum vlivu a vnímání CSR mezi zaměstnanci poradenské společnosti eNovation. Širší kontext práce je podložen analýzou výzkumu zaměřeného na českou veřejnost. Autorka posléze s pomocí syntézy dostupných zdrojů navrhuje, jakým způsobem by bylo možné firemní společenskou odpovědnost zefektivnit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34590
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40834
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet