Komunitní marketing cosplay

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunitní marketing cosplay

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunitní marketing cosplay
Autor: Vykydal, Pavel
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá definováním publika/konzumentů a nadšenců cosplaye. Cosplay je zde brán jako subkultura projevující se hlavně v komunitách. Tato subkultura je natolik mladá, že nebyla dostatečně prozkoumána a skrývá potenciál komerčního využití. Práce klade důraz na potenciál v rámci komunitního marketingu. Teoretická část popisuje vznik a vymezení cosplaye mezi ostatními subkulturami, praktická část zkoumá co nejpodrobněji popis subkultury z pohledu potenciálních klientů cosplayerů založeným na anketách, sondách a sekundárním sběru dat a projektová část se snaží aplikovat získané poznatky na reálné kampani a vyhodnotit dopad kampaně na komunitu cosplayerů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34594
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40839


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vykydal_2015_dp.pdf 2.319Mb PDF Zobrazit/otevřít
vykydal_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vykydal_2015_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet