Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie pro uvedení novinky na trh vaginálních přípravků
Autor: Kozlová, Markéta
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Současný směr společnosti, pro kterou jsou jednotlivé analýzy a strategie zpracovávány, je rychle rostoucí šíře portfolia v oblasti doplňků stravy, kosmetiky a zdravotnických prostředků. Jejím dlouhodobým cílem je zaujmout strategicky výhodnou pozici na lékárenském trhu. Právě proto je práce zaměřena na vytipování nového výrobku z dosud nezkoumaného segmentu. Vyhotovený marketingový plán bude sloužit jako podklad vrcholovému managementu firmy k rozhodnutí, zda bude chtít na vybraný trh vstoupit. V rámci praktické části budou prezentována všechna zjištěná data a údaje. Výzkumná část bude již zaměřena na souhrnné výsledky, a z nich vyplývající konkrétní návrhy. Pro strategická rozhodnutí je důležitá především komplexnost všech uváděných informací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34601
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40850


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kozlová_2015_dp.pdf 2.038Mb PDF Zobrazit/otevřít
kozlová_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kozlová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet