Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Autor: Steinmetzová, Veronika
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá efektivitou online marketingu jako jedním z důležitých nástrojů komunikačního mixu. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, zkoumá specifika této formy komunikace, jeho postavení v komunikačním mi-xu a představuje jednotlivé nástroje. Praktická část zahrnuje analýzu efektivity online mar-ketingu ve vybrané společnosti se zaměřením na jednotlivé nástroje. Projektová část nava-zuje na konkrétní zjištění z praktické části a navrhuje ideální formu online komunikace dané společnosti, která povede k maximalizaci efektivity a získání co největšího počtu kontaktů, které společnost očekává.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34611
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40863


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
steinmetzová_2015_dp.pdf 2.806Mb PDF Zobrazit/otevřít
steinmetzová_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
steinmetzová_2015_op.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet