Analýza marketingové komunikace společnosti Walmark

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Walmark

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti Walmark
Autor: Vacíková, Martina
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Walmark, která na českém trhu podniká v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy a volně prodejných léků. Na základě teoretických poznatků z oblasti farmaceutického marketingu práce popisuje a analyzuje zvolené strategické nástroje. Práce odhaluje některé slabiny ve stávající komunikaci a upozorňuje na oblasti komunikace s nevyužitým potenciálem. Na základě těchto zjištění autorka vypracovává projekt online aktivace Klubu zdraví Walmark věrnostního klubu společnosti Walmark.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34613
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40867


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vacíková_2015_dp.pdf 3.301Mb PDF Zobrazit/otevřít
vacíková_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vacíková_2015_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet