Název: | Mapping and Solving Marketing-Informatics Challenges of Forthcoming Knowledge-Based Society Efficiently |
Autor: | Stříž, Pavel |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/3469 |
Datum: | 2007-02-09 |
Vydavatel: |
|
Počet stran: |
|
Dostupnost: | Bez omezení |
Abstrakt:
Tato disertační práce se zabývá a analyzuje dotazníkové šetření srovnávající znalosti studentů naší fakulty s průměrem v České republice a v Evropské unii. Výsledky jsou varující. Tuto situaci zlepšuji nabídkou nových studijních materiálů fakultním kurzům. Hlavními cíli práce je sběr a řešení obtížných problémů, které přinesl život praxe. Vedlejším efektem je, že univerzita a fakulta budou lépe známy veřejnosti. Vyřešené problémy budou použity jako cvičení a podpůrné studijní materiály v různých fakultou nabízených kurzech vyučovaných v angličtině a češtině.K řešení těchto problémů jsem potřeboval algoritmy a postupy z oblastí jako jsou matematika, pravděpodobnost a statistika, informatika (zvláště programování) a typografie. Používám simulaci Monte Carlo a matematickou a robustní statistiku. Musel jsem také využít programování a to jazyků jako jsou Visual Basic for Applications, HTML, PHP, MySQL, R a TeX. Výsledky jsou průběžně publikovány a prezentovány na konferencích.
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
---|---|---|---|
stříž_2007_dp.pdf | 2.898Mb |
Zobrazit/ |
|
stříž_2007_vp.doc | 29.5Kb | Microsoft Word |
Zobrazit/ |
stříž_2007_op.doc | 44Kb | Microsoft Word |
Zobrazit/ |