Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín. |
Autor: |
Malár, Tomáš
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je detailnější zkoumání reklamních rozhlasových spotů vysílaných na regionální stanici Rádio Zlín, a to z hlediska jazykových prostředků výslovnostních stylů. Teoretická část vychází ze studia odborné literatury zaměřené jednak na oblast výslovnostních stylů, dále pak na rozhlasovou reklamní tvorbu. Na jejím základě je zpracovaná analýza mluvené řeči v reklamních spotech. Její výsledky současně s výsledky dotazníkového postojového šetření se staly podkladem k vyhodnocení současné situace mluvené řeči v reklamních spotech Rádia Zlín. Současně pak k navrženým doporučením pro zadavatele rozhlasových inzercí, aby ukázaly, jakým způsobem lze jazykovými prostředky dosáhnout vyššího komunikačního efektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3511
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4907
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet