Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín.
Autor: Malár, Tomáš
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je detailnější zkoumání reklamních rozhlasových spotů vysílaných na regionální stanici Rádio Zlín, a to z hlediska jazykových prostředků výslovnostních stylů. Teoretická část vychází ze studia odborné literatury zaměřené jednak na oblast výslovnostních stylů, dále pak na rozhlasovou reklamní tvorbu. Na jejím základě je zpracovaná analýza mluvené řeči v reklamních spotech. Její výsledky současně s výsledky dotazníkového postojového šetření se staly podkladem k vyhodnocení současné situace mluvené řeči v reklamních spotech Rádia Zlín. Současně pak k navrženým doporučením pro zadavatele rozhlasových inzercí, aby ukázaly, jakým způsobem lze jazykovými prostředky dosáhnout vyššího komunikačního efektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3511
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4907


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
malár_2007_dp.pdfZablokované 843.8Kb PDF
malár_2007_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
malár_2007_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet