A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Communications Analysis of the Czech Handball Federation
Autor: Polášek, David
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace Českého svazu házené, se zaměřením na Extraligu. V teoretické části je úkolem provést rešerši literárních pramenů se zaměřením na marketing a marketingové komunikace se zaměřením na sportovní odvětví. Dále jsou zde popsané metody postupu analýzy marketingové komunikace. V praktické části se autor zaměřuje na analýzu samotnou, kde pomocí poznatků z teoretické části provádí analýzu a srovnává poznatky s obdobnými sportovními odvětvími. Na základě výsledků praktické části jsou navrhnuta řešení dané problematiky, včetně jejich reálného použití v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35309
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 41824


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
polášek_dp_2016.pdf 1.543Mb PDF Zobrazit/otevřít
polášek_op_2016.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
polášek_vp_2016.pdf 148.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
BP_Interview_Polasek_Bijota_Novotny.m4a 63.46Mb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet