Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli |
| Autor: |
Janková, Tereza
|
| Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
|
Abstrakt:
|
V teoretické části své diplomové práce popisuji jednotlivé způsoby segmentace trhu, zabývám se způsoby nákupního chování a procesem spotřebitelského rozhodování. V analytické části popisuji vývojové trendy v nákupním chování spotřebitelů a jejich vlivem na jednotlivé nástroje sales promotion. V projektové části se zabývám projekty, kterým se věnuji v rámci své praxe. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35336
|
|
Datum:
|
2004-12-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
428
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet