Rozvoj elektronického obchodu na spotřebitelských trzích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj elektronického obchodu na spotřebitelských trzích |
Autor: |
Mikuličová, Lenka
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodováni, které je jedním z nejrychleji se rozvíjejících odvětví obchodu. Úvodem jsou vysvětleny některé důležité pojmy marketingových komunikací, historie a funkce počítačové sítě Internet jako hlavního média pro elektronické obchodování. Následuje charakteristika uživatelů českého Internetu a vymezení pojmů elektronického obchodování. Podrobněji je, s ohledem na prvky marketingového mixu, rozebrán elektronický obchod jako nejrozšířenější forma elektronického obchodování zaměřeného na cílové spotřebitele. Druhá, praktická část práce se věnuje testování konkrétních elektronických internetových obchodů a prezentaci výsledků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35342
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
435
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet