Rozvoj elektronického obchodu na spotřebitelských trzích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj elektronického obchodu na spotřebitelských trzích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj elektronického obchodu na spotřebitelských trzích
Autor: Mikuličová, Lenka
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na oblast elektronického obchodováni, které je jedním z nejrychleji se rozvíjejících odvětví obchodu. Úvodem jsou vysvětleny některé důležité pojmy marketingových komunikací, historie a funkce počítačové sítě Internet jako hlavního média pro elektronické obchodování. Následuje charakteristika uživatelů českého Internetu a vymezení pojmů elektronického obchodování. Podrobněji je, s ohledem na prvky marketingového mixu, rozebrán elektronický obchod jako nejrozšířenější forma elektronického obchodování zaměřeného na cílové spotřebitele. Druhá, praktická část práce se věnuje testování konkrétních elektronických internetových obchodů a prezentaci výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35342
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 435


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet