Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a návrh komunikační strategie firmy FORM, spol. s r.o |
Autor: |
Sowadová, Michaela
|
Vedoucí: |
Taťák, Vlastimil
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingových komunikací, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti FORM. Práce popisuje neexistenci některých forem marketingových komunikací a problém zanedbání stávajících prvků marketingových komunikací firmy. V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její řešení. Závěrem je vypracován plán propagace a náklady na jeho uskutečnění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35357
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
450
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet