Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hudba jako institucionalizovaný produkt a její marketingová komunikace |
Autor: |
Bačuvčík, Radim
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá teoretickým vymezením podstatných vlastností hudby jako ekonomického produktu a zboží. Obzvláště si všímá rozdílů mezi institucionální produkcí koncertů vážné a populární hudby, mezi nimiž se pokouší hledat rozdíly i styčné body. V práci jsou mimo jiné komentovány výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zjistit preference hudebních posluchačů při výběru hudby a jejím nákupu a očekávání spojená s jejím poslechem, která mohou nákupní chování konzumentů hudby ovlivnit. Teoretická východiska práce jsou ilustrována na konkrétním příkladu marketingových komunikací neziskové hudební instituce Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35368
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
463
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet