Vnímatelnost zpravodajských sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímatelnost zpravodajských sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímatelnost zpravodajských sdělení
Autor: Kyšnerová, Marie
Vedoucí: Bartošek, Jaroslav
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám vnímatelností zpravodajských sdělení na mate- riálu televizního zpravodajství. Cílem mé práce není analyzovat a popisovat podrobně scénáře jednotlivých sdělení tzn. zvuk, obraz apod. To by přesáhlo mož- nosti této práce. V teoretické části se zabývám zpravodajstvím a vnímatelností zpráv v souvislosti se základními poznatky produkce mluvené řeči. Praktická část obsahuje vlastní výzkum vnímatelnosti televizního zpravodajství. Test vnímatelnosti byl zadán dvěma skupinám respondentů.Po prezentaci výsledků jsem porovnala oba zpravodajské pořady z hlediska kvality produkovaných zpráv.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35392
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 489


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet