Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici
Autor: Rumpík, Daniel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této práce bylo zanalyzovat současný stav vnitrofiremní komunikace c Rádiu OK a následně navrhnout efektivní řešení jeho vylepšení. K tomu byla využita odborná literatura a provedený primární dotazníkový průzkum mezi jednotlivými řadovými zaměstnanci. Výsledky této práce by měly být určeny hlavně managementu Rádia OK. Právě ten by měl být odpovědný za komunikaci všech důležitých sdělení určených zaměstnancům. Zejména se jedná o efektivní komunikaci cílů stanice, správné vedení pracovních porad i schopnost efektivní kritiky pracovních výkonů. Práce by mohla být zajímavá i pro manažery jiných firem, kteří se na svém pracovišti potýkají s výše uvedenými problémy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35399
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 496


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet