Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace v soukromé rozhlasové stanici |
Autor: |
Rumpík, Daniel
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce bylo zanalyzovat současný stav vnitrofiremní komunikace c Rádiu OK a následně navrhnout efektivní řešení jeho vylepšení. K tomu byla využita odborná literatura a provedený primární dotazníkový průzkum mezi jednotlivými řadovými zaměstnanci. Výsledky této práce by měly být určeny hlavně managementu Rádia OK. Právě ten by měl být odpovědný za komunikaci všech důležitých sdělení určených zaměstnancům. Zejména se jedná o efektivní komunikaci cílů stanice, správné vedení pracovních porad i schopnost efektivní kritiky pracovních výkonů. Práce by mohla být zajímavá i pro manažery jiných firem, kteří se na svém pracovišti potýkají s výše uvedenými problémy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35399
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
496
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet